Lördag

Känner mig jätte seg idag, vet inte riktigt varför då jag sov till halv 2. HAHA!
Fick antibiotika av läkaren i torsdags för min konstiga prickar och utslag i ansiktet, som jag ska gå på nu i tio dagar.
Och redan nu har mina prickar/utslag börjat försvinna :D Känns jätte skönt att inte behöva se ut som en misshandlad prickikorv i ansiktet. HAHA!
Mina kurskamrater berömde mig igår på psykologin för att jag lyckades så bra med att dölja dom med smink.
Så snart kan jag börja med "dagens make up" igen. För jag har så mycket idéer som jag vill göra och visa.
Det ända negativa med att gå på antibiotika i tio dagar är att jag inte för träna.. Vilket suger enligt mig.
Frågade en kurskamrat igår om att träna med antibiotika och han sa NEJ. Jag frågade honom för att han tränar 5-6 dagar i veckan och tävlar i MMA. Så han av nån borde veta.
Igår blev det ingen bloggning för att jag var skit duktig och rensade och städade på mitt rum, för jag kom på att jag kunde ju använda skokartongerna som lådor och ha smink och annat i. Plus att jag inte ville slänga mina två jeffrey campbell lådor. HAHA!
Idag blir det mer städning och ev plugg, får se vad jag hinner och orkar.
Måste bara påminna er om att jag har uppdaterat om mina djur, Sessan och Mia + pressentationen om mig själv.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback