Dissar föräldrar gruppen

Nu är föräldrar gruppen klar och ska jag vara ärlig så hade jag kunnat leva utan den.
Visst var de trevligt att kolla på film och fika för 10 kr, men dom viktigare sakerna kunder till och med min barnmorska sagt. T.ex kolla upp vad det finns för smärtlindring på 1177.se och ring ett visst nr när värkarna börjar sätta igång eller när vattnet går. För allt som handlar om amning får man hjälp av personalen på BB.
 
Betyg till föräldrar gruppen 2/5 för billig fika och typ 3-5 viktiga saker på 4 timmar.
 
 
Var hos min barnmorska samma dag fast på eftermiddagen. (12/6)
Hjärtljuden låg på 136 slag/minut
Och livmoden har vuxit så nu är den ca 6-7 fingrar ovanför naveln.
 
 
Idag den 14 juni är jag vecka 29 (28+4)
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback