Önskelista till julen 2012

Alltid lika tidig med mina önskelistor som vanligt ;)
 
  • Hårfön
  • Diskmaskin
  • Mixer
  • Elvisp
  • Strykjärn
  • Canon ef 50 mm f/1.4
  • Koftor utan ull i
  • Stora te muggar
  • Ramar i svart, vit, silver eller guld
  • Jeffrey campbell "Everest black"
  • Pressentkort, IKEA, Åhlens, Scandinavianphoto, Japan photo, Mio, Chilli, Lindex, Eleven.se, Nelly.com, NK
  • SodaStream
  • Träningskläder
  • Jeans
  • Tonat gråfilter 58mm
  • macro filter 58mm
  • Smink penslar (se bilder nedan)
  • Almenacka A5
  • Böcker : "Blondinbellas överlevnadsguide för unga tjejer - Egoboost!", "Isabellas hemligheter : så tog jag huvudrollen i mitt eget liv" , "Från blogg till business : min väg från noll till 500 000 läsare och Style by Tyra" och "Digitalfotografi : lär dig yrkesfotografernas hemligheter : steg för steg" (fjärde delen)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Flat Top Brush från Everyday Minerals. Från nelly.com
 
bdellium Tools Green Bambu Complete 15pc. Brush Set. Från eleven.se
 
Fylls på eftersom ..
 
uppdaterad:  26/11 2012


Det var billiga saker ;)

2012-09-13 | 03:13:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback