1 november 2012

Igår tog jag bort den sista visdomstanden, så nu ser jag ut som en hamster i halva ansiktet :P
Dom var mer aggresiva denna gången hos tandläkaren, delade den inte som dom gjorde med den andra utan hade brottnings match och fick ut hela, kronan och roten. Nästa vecka ska jag ta bort stygnen.
 
Tog lite foton när vi var hos uppfödaren av våran valp sist. Men det blev inte jätte bra bilder för att valparna var inte stilla en sekund och det var inte jätte bra ljus i rummet.
Här får ni en bild iaf som jag lyckades rädda i Photoshop.
 
 
Våran lilla kille ♥
Här är han 4 veckor och 3 dagar
 
 
Idag är han exakt 5 veckor, vilket betyder att vi hämtar honom om 3 veckor. Men jag och Andreas ska hälsa på honom en gång till innan vi ska hämta hem honom.
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback