Plugg och träning

Efter 7(!) timmars plugg igår så gick jag till gymmet och tränade i 2 timmar (var av ca 30 min stretching). Men det känndes så skönt att låta kroppen träna i stället för hjärnan hela tiden ;)

Så här tränade jag igår:

20 minuter crosstrainer (uppvärmning)
ca 5 minuter stretching ( ben och rumpa)

Styrketräning

3x15 ytter lår
3x10 triceps
4x15 innerlår
3x10 bröstmuskler
10 minuter powerwalk i 15° lutning
30 minuter crosstrainer (så att hela kroppen blir varm då det blir lättare och stretcha sen)
ca 20 minuter stretching (hela kroppen)

Maskinen som jag först hatade men som jag älskar nu .. CROSSTRAINER!
Mitt rekord är 1x20 minuter + 1x30 minuter = 50 minuter



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback