Recension volume million lashes

Nu känner jag att jag kan recensera "volume million lashes extra black" från Loréal då jag har testat den ett tag.

Så här skriver kicks om den:
Den miljoniserande borsten har många mjuka piggar som kommer åt varje frans. En ny smart behållare ger exakt mängd formula för 100% klumpfritt resultat.

Från början tyckte jag inte alls om den, men efter ett tag när man har använt den några gånger så lär man sig hur man ska applicera den. Jag älskar borsten för den separerar verkligen ögonfransarna. Den ger inte så mycket längd men efter 2-3 appliceringar så ger den en del volym. (Det är ju en volym mascara, haha! ;) Jag fick ingen wow kännsla och den fäller under dagen, det ramlar ner lite mascara under ögat. Det är en bra vardags mascara och HM, Åhlens och Kicks brukar ha extra pris på den ibland.
Betyg: 3,5 / 5



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback