11 veckor

Idag är min lille prins 11 veckor gammal, tiden går såå fort. I lördags vägde vi honom igen och han vägde 9.8 kg, vilket betyder att han har gått upp 1,3 kg på en vecka.
I morse gjorde han något som han inte gjort innan, han väkte mig för att han ville gå ut. Man blir så glad att han har börjat säga till när han måste gå ut. Även om jag hade ställt klockan (!)
Min lilla kille börjar bli stor!
 
Casper vs Diesel hemma hos Andreas föräldrar (bilden är från igår 12/12)
 
Den frågan jag får mest är hur det går mellan Diesel och Sessan (min kanin)?
Och det går skit bra, Sessan satte sina gränser i början och nu luktar dom på varann och de är inga problem alls. Han vet att henne rör vi inte och hon är inte "mat". Diesel försöker leka med henne ibland, men jag tror att han har fattat nu att hon inte vill leka på samma sätt som honom. ;) 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback