Behöver

                 

Sprenger Bow Balance ,Freejump Soft Up, Prestige "Silk"
Vill ha ett par nya stigbyglar, men jag vet inte vilka bara?
Plus att alla dessa tre är rätt dyra (1500 kr - 2000 kr)
Men man kan ju ha dom hela livet, om dom nu inte är allt för dåliga och går sönder på nått sett.

   

Sen detta med en ny hjälm som jag verkligen behöver.
Back On Track EQ2, GPA Titium, Wellington Profesional.
Ja, dom ligger mellan 2500 kr - 5000 kr

Tänkte jag ska åka till svensk ridsport nån dag och kolla in lite saker som jag behöver.
Ridbyxer
Hjälm
Stigbyglar
ridhanskar
tröja, jacka, (pikétröja)
Varma ridskockar inför höst/vinter.

Men nu ska jag gå och lägga mig imon ska jag övningsköra med pappa och färga håret. Puss :*



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback