7 oktober

Snipp snapp slut så denna praktiken och stalltjänsten slut!

Ja nu har jag varit hos sjukgymnasten och han tycket jag var lite dum som inte hade varit hos en sjukgymnast för många år sen när mina besvär började. Hmm..
Ingen ridning eller stalltjänt på ett bra tag, snacka om att jag kommer gå under för att jag inte får röra på mig. Jag har alltid varit en aktiv människa. Ridning, stallet, handboll, arobic, friidrott, gymmet mm.
Men men, man kanske ska börja lära sig att lyssna på sin kropp mer. Eller?

Min läkare var sjuk så jag kunde inte få ett läkarintyg idag, så jag skulle ring på tisdag igen.
Och pappa har ringt och snackat med rekton, så nu är de fixat iaf.

Nu vid ett tiden tänkte jag ring till en sjukgymnast som den andra sjukgymnasten på vårdcentralen (palla att komma ihåg massa jävla namn) ville att jag skulle ringa för att kunna träna och få hjälp kontunueligt (stav fel?) typ en - två ggr i veckan.
Och så ville han att jag skulle börja med yoga och chi gong (y) Men det får bli isf när jag kan gå normalt igen.

Vet ni vad jag kom på när jag halta hem ifrån vårdcentralen?
Just nu går jag långsamare än 80 åriga gammlingar, för de gick två framför mig förut och avståndet mellan oss blev bara större och större. Pappa som annars klagar på att jag har äld i rumpan.

Men nu ska jag äta lite lunch, Puss :*




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback