18 maj

Idag var min älskade ponny häst bättre i benet :D
Gallan hade gått ner till hälften och han haltade inte idag, men där imot så var han så jävla ofokuserad och över laddad i galoppen på dressyr träningen så de finns inte. Jag tror jag aldrig har varit med om de. Jag hoppas att han är bättre imon. Vi skrittade bara igår ju. xD
Vad det blir för ridning beror helt på vädret. ute eller inne, men jag hoppas på ute.
Har även haft ett intressant möte idag, med Carina och Janne ang. Skolhästarna framför allt men vi kom in på Gåse frågan me. De blev ett laddat möte försökte tygla Linn lite. Men hon har ju all rätt att vara arg och besviken som alla andra är i klassen.
De blir ingen sjutts till skolan när vi börjar på Gåse, som ligger ca 7 km från närmsta station. :@ De ända dom kunde rekomendera var ett jätte bra boende som låg nära Gåse, men de kostar som in i helvete!
Och vi får inte ta med hästarna hem under loven och praktiken :( Vilket betyder att vi får börja om hela tiden, om vi inte slösar 80 kr för att komma till skolan på loven för att rida. Hur FAN tänker dom igentligen, tänker dom för huvve taget?
Jag är så jävla trött på den här skolan så de skriker om de. Man blir så jävla trött psykist av detta "bråket" med skolan HELA TIDEN. Så man orkar inte lägga tid på plugget vilket inte är så bra, för det är ju betygen som sjunker.
Till alla ni som läser detta och som inte har börjat på gymnasiet än, VÄLJ INTE SVERIGES RIDGYMNASIUM/HALLANDS RIDGYMNASIUM.

Puss :*



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback