22 juni

Igår var jag på jobbinterviju kl 9 på morgonen, kl 2/3 nån gång på eftermiddan får jag reda på att jag fick det =)
Happy face! Efter de var jag med amanda, vi satt hemma hos mig, skötade, drack kaffe och röka. Härligt mys.
Sen mådde jag piss hela kvällen, var yr och kände bara för att spy hela tiden. Så det var därför jag inte bloggade.

Idag var de första dan på jobbet. De var rätt kul och go dag för att vara en "första arbetsdag på ett nytt jobb". Jag lärde mig deras hight tech kassa apparater skapligt fort och fick koll över hur vagnen funkade i övrigt.
Imon antar jag att det är lugnet före stormen som kommer på torsdag, ALLA ska handla sill och en massa annat inför midsommar. Men det är bara kul att ha MYCKET att göra.

Jobbar v.25

Tisdag 22/6 - Avklarat
Onsdag 23/6 - ca 09.00 - 18.30
Torsdag 24/6 - ca 09.00 - 19.30
Fredag 25/6 - LEDIG (förhoppningsvis)



Puss :*




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback