20 juli

Min och Rasmus ett årsdag idag <3 Faan va tiden går fort! Och jag är fortfarande lika kär nu som jag var för ett år sen, om inte mer.
I morse väkte han mig med kaffe och frukost på sängen, på brickan låg det också ett kort och ett par örhängen. Snacka om att jag har världens bästa pojkvän.
Ikväll ska vi äta lite mat inne i stan, troligtvis på heaven 23 längst upp på gothia towers. mys!

Förlåt om jag har varit lite off från bloggen, men orken har tyvärr inte funnits där. :/
Denna veckan jobbar jag inte full vecka heller. utan bara fredag och lördag :( I need that money I lost.
Efter v 30 kommer jag inte vilja ha nått mer de företaget att göra. Så jag ska leta annat jobb som jag kan ha bredvid skolan i höst.

Men nu ska jag röka.
Puss :*



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback