6 augusti

Igår blev de fest på Brännö brygga.
Min första för iår. Och de blev min sista också, för nästa lördag är jag på inflyttnings fest hos Benjamin.
Och det är då de är sista brännö brygga. :/
Men de blev en sannsad kväll.
Jag och Rasmus var hemma igen vid 2 tiden. Efter brännö brygga åkte vi hem och sa god natt till Rasmus vänner som är här i från norrland. Sen stack vi till Ted en stund. Men det blev ingen lång stund. Rasmus var skit trött så jag ror vi var där max i en timme.

Idag väckte älsklingen mig vid två tror jag de var, Henrik och Nina hade åkt in med kvart i 10 båten för att gå på liseberg, unerverseum och shoppa lite.
Så jag och älskling blev hemma och fixade lite.

Imon åker Nina och Henrik vidare i sverige och Rasmus föräldrar kommer hem i från Tyskland.

Ha de gött.
Puss :*



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback