10 augusti

Weeei!
Idag slängde pappa ut mig, mamma och lillebror från hemmet kl: 09.00 i morse. För att han och morfar skulle lägga nytt golv i hallen. Jätte kul!
Eller ja, mamma och jag gick hem till morfar och sov vidare en stund till, men de är en hemlis ;P

Vid halv två stack jag och mamma till torget och kollade på glasögon bågar till mig. Så nu har jag två par hemma som jag får låna två dar. Vet inte vilka jag vill ha än, men jag tror jag vet ändå vilka jag kommer att välja.

Sen på kvällen åkte jag och pappa och köpte mig en ny mobil och hanlade mat till mig och min bror under tiden mamma och pappa är i Grekland.
Min nya mobil är en .. Sony ericsson Xperia x10 ^^
Så nu ska jag bara ta mig tid och lära mig den nya telefonen.



dessa glasögonen kommer det troligtvis att bli till slut.
igronera allt annat!



min nya mobil <3

Men nu är Becca så jävla trött så att hon snart dör, haha! Ska lägga mig i sängen och kolla på Avatar innan jag somnar.
Puss :*




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback