11 dec

Tänkte börja blogga igen. Detta är min 3dje blogg för övrigt.
Jag har just kollat klart IDOL. Som förväntat vann Erik .. Hmm - vilken nörd jag blev där.
Imon ska jag övningsköra och baka pepparkakor med min gudmor och min bror, tradition sen några år tillbaka.
De ska bli trevligt och mysigt.
På söndag är det lucia och tredje advent då ska jag övningsköra, ängna lite tid till skolarbete och åka till Liseberg med familjen, gå runt och få lite julstämmning i kroppen.
Idag har jag köpt en av sex julklappar. Blää, vad det är tråkigt att köpa julklappar när de är miljader människor i stan och på torget. Man får liksom inte plats att gå nånstans.
Men jag skriver mer imon, när jag hinner. Puss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback