Mycket nu!

De känns som om det är en hel del man ska köpa in till våran lilla bebis som kommer i slutet av Augusti/ början av September.
  • Säng
  • Madrass
  • Sängkläder
  • Spjälskydd
  • Kudde och täcke
  • Skötbord
  • Skötbädd
  • Vagn
  • Åkpåse (får jag)
  • Lite kläder (har fått en hel del, tack och lov)
  • Blöjor
  • Tvättlappar / Våtservetter
  • Nappar
  • Babygym (har jag fått)
  • Babysitter
  • Bilbarnstol (hyr eller lånar)
Allt kommer nog lösa sig har jag en kännsla av, de är bara jag som sitter och kollar lite varje kväll nu när man känner att man är gravid och har en rörande/ sparkande individ i magen. ♥ Vilket känns helt underbart.
 
Imorgon jobbar jag i 4,5 timmar och jag och Andreas firar 9 månader. ♥
 
förlovade sen 12/12 2012



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback