Min vardag

med Diesel från morgon till kväll. En rutin som funkar jätte bra för oss båda två dom dagarna jag bara går hemma.
 
Han brukar väcka mig mellan 7.30 - 09.00 (Andreas tar ut honom vi 05.30/06.00 innan) och då går vi ut på en kort "bajs och kiss" promenad, då jag inte kan gå längre för jag brukar vara yr innan frukost. Sen hem och äta frukost både för mig och Diesel.
Ca 1 timme efter morgon promenaden går vi ut igen på en tur kanske på 15-25 minuter.
 
 
Efter andra promenaden brukar han somna till 80% iaf och då brukar jag ta de lugnt, läsa/svara på melj, dricka te, kolla lite tv, spela lite, läsa bloggar osv..
Mitt på dan vid 12,13 tiden går vi en lång promenad (35-50 minuter) med både träning och lek.
 
 
Sen brukar det bli 2-3 promenader efter de innan min sambo kommer hem i från jobbet vid 16.10-16.30.
Och efter de brukar han ta Diesel då jag till 99% står och lagar mat.
Våran sista runda brukar vara mellan 21.00 och 22.30 innan vi går och lägger oss alla tre. Självklart kommer han ut mellan middags tid och kvälls tid, men de brukar inte vara några längre promenader utan kanske 15 minuters promenader, vissa kvällar ibland brukar både jag och min sambo gå ut med honom på en lite längre kvälls promenad innan sängdax.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback