Total miss från min sida ... suck

Missade helt att vi skulle på studiebesök idag i Historian :/
Man skulle ha anmält sig senast 1 mars, då jag låg sjuk i influensa (Y) yey!
Fuck säger jag bara för att jag hade värkligen velat vara med på landsarkivet. Aja whatever!
Jag var och tränade igår :) Så jag fick faktist lite träningsvärk idag! HAHA!
Det var länge sen jag hade träningsvärk.
Annars ska jag plugga till den muntliga presentationen i engelska imon. Ska prata om Jamaica och Bob Marley =)
Hoppas det kommer gå bra.
Kanske bloggar mer sen om jag hinner mina kära läsare.
Jag vill påminna er om att jag blir jätte glad när ni komenterar. För det är jätte kul och få reda på vad ni tycker om saker och ting! PUSS!


Härligt!

2012-03-14 | 17:34:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback