sorry

for bad update.
Varit i Malmö i 8 dagar och nu har jag blivit sjuk :/
Ibland går det inte som man hade tänkt sig. Men men. Jag hade awesome i Malmö, allt var bättre än vad jag hade trott. Dagarna innan nyår fick vi gjort hur mycket som hällst. (lillasyster hjälpte mig att komma ihåg allt vi gjorde ;)
27/12
Kom jag med tåget till Malmö, vid 14.00. Åkte vi hem med all min packning och tog det lugnt en stund.
Sen hälsade vi på "bror" och köpte med oss lite fika. Sen hem och laga mat och slappa.
28/12
Sov ut lite, fixade oss och åkte ner till stan för att SHOPPA :D
Sen var vi ute med några vänner.
29/12
Åt vi middag hos sis mor och far.
30/12
Shoppade vi lite på IKEA till systers lilla lya.
31/12 - nyår
Sov ut lite för att orka med. fixade oss och åkte till ett par av sis vänner för käka god middag och för festa lite.
Sen drog vi till hamnen och skåla in det nya året efter de var det party på ett ute ställe till 4 för att sedan åka vidare till sis bror på efterfest (Y) I had a awesome night!
1/1
Sov till 3, åkte till sis mor och far på middag vid 4,5. Sen var det raka vägen hem och slappa med lite godis.
2/1
Var vi hos några vänner till sis.
3/1
hade vi movie night :D super mysigt!
4/1
fixade vi lite och på kvällen gick mitt tåg hem till Götet igen.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback