GHS 2012

Snart ska jag in till scandinavium och Göteborgs horse show 2012!
Som vanligt ska det bli awesome och kul att träffa häst kompisar. Även om jag har lagt av med hästar och ridning så tycker jag att det fortfarande är kul med GHS och eurohorse mässan!
Iår är det faktist första året på många år jag bara har en halvdags biljett, annars har jag oftast varit hela torsdagen och söndagen. Men i år nöjer jag mig faktist med en halv dag.
Nästa år är planen att stå nere hos dom andra fotograferna ;D
Fotoutrustning jag kommer ha med mig:
Canon eos 1D mark II
Canon eos 400D (reservhus)
Canon ef 70-200 mm f/2.8 L usm
Canon ef 50 mm f/1.8
Canon EF Extender 2,0x III
manfrotto 679b - enbent stativ
22 GB minne
och lite annant nödvändigt.
bilder från 2011.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback