Händelserik vecka!

De var ett tag sen jag skrev nu, men det har hänt mycket positivt och negativt sen jag skrev här sist.
I övermorgon åker jag till Marmaris i Turkiet och ska ha lite mer semester. Kommer hem natten mellan 11 och 12 Augusti igen. Vet inte om dom har internet på hotellet, om dom har det tänker jag göra minst en uppdatering.
 
Lite mobilbilder från vad jag har gjort .. 
 
 
Har varit hos mormor under veckan.
 
 
 
Åkte till fiskebäck en kväll och kolla på solned gången.
 
 
Var på 22 års fest och åt god mat på restaurang i Linné.
 
 
Hängde med en kompis till stockholm fram och till baka på en dag.
På västkusten regnade det och på östkusten var det fint väder och 25° c
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback