Sorry for today

Idag har jag inte gjort så mycket förutom att plugga, städa och varit i skolan. Nu i kväll har jag gjort en inköps lista på vad jag ska köpa från The body shop i Lübeck när jag kommer ner om en månad. Längtar som bara den, kan man lugnt säga.
Imon tänte göra en dagens make up eftersom att jag är "ledig".
Annars ska jag plugga historia och gå på mitt första yoga pass imon :D De ska bli as kul hoppas jag.
Har fått rekomendationer om yoga från min läkare, sjukgymnast och vänner.
Så nu måste jag tvätta mina borstar för imon och sova. 


SV: Heej! Jag vet att MACs Crystal Avalanche är vit, men jag tror inte den är glittrig utan skimrig.



Min East är en ögonskugga, en riktigt gammal en! East var en ögonskugga innan den hamnade som ett rouge, och jag vet inte om de kanske har ändrat nyansen lite på den eller så :)



2012-04-19 | 21:56:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback