20 Oktober

Har varit lite off här, men jag känner mig inte ensam om de. Alla bloggar som jag läser dagligen verkar också lite off. Men det är ju skolan som tar mycket av min tid just nu.
Komvux är som gymnasiet men det går 100 gånger fortare då alla kurser är på en termin. Och jag har lyckats med det jag hade fruktat, komma efter i tre ämnen av fem (Y) Bra Rebecca!
Men jag kämpar på tack vare att jag tycker det är kul och att jag trivs bra på ABF vux och NTI vux.
I tisdags sökte jag nya kurser som börjar den 9 jan 2012.
  • Matte D
  • Engelska B
  • Historia B
  • Historia C
  • Webbdesign
  • Psykologi B
Jag valde inte Fotografiskbild B för att jag tycker att läraren inte har nån speciell koll på vad vi ska göra och jag har ingen lust att kolla på bilder i 2-3 timmar i veckan för det ger mig inget. Jag går hällre en fotokurs hos Canon eller nått.
Nytt rött hår, som blev mörkare längre ner. Men det var ju för att jag hade svart/mörbrunt innan. Funderar på att göra en avfärgning hos frissan nästa gång jag är där eller nästa igen för att jag vill ha lite ljusare nu ett tag. Men skulle de bli helt åt helvete så har jag svart färg hemma :P
Annars visar bilden också hur jag sminkar mig till skolan, Bas, kontur roge, eyeliner och mascara. Som jag funerar på att ta upp i ett annat inlägg om vad jag andvänder i min bas osv.

BTW! Grattis till min pappa som fyller 44 idag


sv: ja det gick jättebra att beställa därifrån! frakten kostar ju, men det blir oftast billigare i slutändan än om man skulle beställa liknande paletter från eleven eller andra sidor! minns faktiskt inte hur lång tid det tog att få hem dom :(

2011-10-23 | 16:33:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback