Apoteket

Nu har Apoteket börjat med smink.
Enligt mig känns det lite konstigt att kunna köpa smink där, men nörd som jag är så måste jag testa något från deras egna märke Apoliva. Men även Nouba och Idun Minerals som jag har hört talas om och sett innan lär få hamna i min smink samling.

Lite info från apoteket.se
Apoliva Makeup är en serie väl granskade produkter i milda och naturliga färger. Totalt består serien av 38 produkter; foundation, concealer, puder, ögonpennor, rouge, mascara, läppstift, ögonskuggor och läppglans. Ingredienserna är noga utvalda – samtliga produkter är parfymfria och är tillverkade helt utan konserveringsmedel. Apoliva Makeup passar alla hudtyper, men extra fokus har lagts på att anpassa produkterna för känslig hy.

De två andra märkerna som kommer att säljas är Nouba och Idun Minerals.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback