21 mars

Hello alla mina bloggläsare! ;D
Det blev ett litet blogg uppehåll i helgen då mina helg planer gick i kras kl 17.00 i lördags.
Helgen var både bra och as dålig/jobbig, mer tänker jag inte gå in på då jag inte mår så jävla bra över det.
Idag var det skola igen, men denna dagen blev inte så lång för att vi hade mellan 14°-16°c i klassrummet så en lärare skuttsade mig, Linn och Felicia till station, så jag har varit hemma sen 12.15.
De var jätte skönt att komma hem i tid idag för jag har skit mycket att ta igen i skolan som jag har missat.
Så nu är jag klar med företagsekonomin iaf, ska bara göra en uppgift i boken också som vi ska gå igenom på onsdag, sen har jag bara Historia och Samhäll kvar.
Vet ni vad jag ska göra på fredag? :D
Jag ska rida "min" älskade häst. Det är snart 10 månader sen jag red honom och det är snart 5 månader sen jag red för huvvetaget. Jag saknar honom jätte mycket och det är inte roligt att höra att han har börjat slänga av sina ryttare igen. dumma häst!
Så när jag åker till höglanda på fredag hoppas jag Ettorna och Tvåorna har massa lektioner för jag har igen lust att ha publik, för jag är ju rätt ringrostig efter alla dessa månaderna.
Men nu är det back to work som gäller.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback