Hösten på väg?

Idag när jag kom hem från skolan och skulle gå från bussen, fick jag syn på röda löv på ett träd. Snacka om att jag fick höst kännslor. :) Hösten för mig är en mysig årstid, som innebär: varmare mysigare kläder, te drickande, sova med raggsockar på, mer sminkningar (på sommaren sminkar jag mig inte så mycket pga att man är så varm hela tiden och det är inte kul att sminker rinner ner med svätten från pannan tex.) och sitta och mys fika med vänner.
Jag är en person som älskar alla årstiderna på olika sätt, varje årstid har sina positiva egenskaper.
Annars har jag bara haft en lektion idag, samhällskunskap B.
Började 8:15 och slutade 10:00 =) Men det var en intensiv lektion så jag var skit trött när jag kom hem.
Det är så mycket nya intryck och människor man träffar på nu i början innan man har vant sig.
Men jag ska inte klaga på mitt schema precis.
Måndag:
psykologi a 8:15 -> 10:00
religon a 11:00 -> 12:30
Tisdag:
Matte c 8:15 -> 10:00
Foto a 13:00 -> 17:00
Onsdag
Samhäll B 8:15 -> 10:00
Torsdag
Ledig =)
Fredag:
Matte c 10:15 -> 12:00



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback