7 april

Börjar inte för än om 30 minuter och då har jag företagsekonomi B som blir min ända lektion idag för att på historia lektionen så får jag jobba hemma ist.
Men efter skolan ska jag till studievägledare i Göteborg för att dom i kungsbacka kan inte hjälpa mig med att söka till komvux.
Sen är det bara raka vägen hem och plugga till historia provet som vi har på måndag och torsdag nästa vecka. (Y)
Jag hoppas att jag hinner att skriva en gång till idag innan jag går och lägger mig, men de tror jag för att jag har ju ingen skolan på fredagar ;D


En bild på slottet som ligger bredvid skolan, tog den från skolans dator.

Puss :*



Sv: Tack så mycket! :) Oj, det var inte lite! Själv har jag haft 2 och det är den på bilden som fortfarande är vid liv :) Har även haft en undulat inom familjen när jag var mindre.

2011-04-07 | 11:23:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback