9 september

Satt och kollade igenom http://jessecupcake.blogg.se/ videobloggar och kom på att jag har faktis en hel del saker att plugga, blää! Jag har fan nästan glömt av att jag har skola nu och inte sommarlov, trottas att jag har varit hemma en hel vecka i från skolan. Vad jag vet idag som jag måste plugga är företagsekonomi B, projekt & företagande och körkorts teori.
Och alla som har kötat om att trean på gymnasiet är skit lugnt, jag säger bara håll käften!

De är massa plugg för min del, hitta en praktikplats på 3 veckor, komma på vad man ska göra som projekt arbete och så har man fått massa nya lärare som man ska visa sig duktig för. Jag som hade hoppats på ett lugnt sista år innan studenten. Och att man kunde ta körkort lugnt innan 2011. YES (Y)

Så imon om jag har energin så ska jag faktis lägga mig i sängen en stund och läsa allt som jag är tvungen till.
Plus att jag har lovat min kära bror att tvätta lite av hans och mina kläder. "Becca! Jag har fan inga kläder kvar, kan du tvätta för mig."
Ja min bror är 17 år och kan inte äns sätta på en tvättmaskin. Men nu måste jag sov tänkte vakna i en okej tid imon. Puss :*





åh vad gullig du är som kollar mina videobloggar :D

2010-10-08 | 20:48:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback