8 september

Lite mer energi idag. De går frammåt med sjuklingen Becca. ^^
I natt sov jag som en kråka, min kära älskade kanin hade lite hyfs för sig i natt, typ att springa maraton i buren kl 5 på morgonen. (Y)
Jag gick iaf upp vid ett tiden på dan, pojkvän kom och hällsade på mig en stund på eftermiddan.
Jag fick jätte fina rosor av honom. me like! Ska bara försöka hålla dom vid liv ;)

Annars har det inte hänt mycket idag, fick sytt klart ett öngott som jag lagade. Så lite kreaktiv var jag.
Messade skolan och sa att jag blir hemma resten av veckan. Så jag är jätte frisk när jag kommer tillbaka på måndag.
Funderat lite idag på vart man kan praktisera nån stans i sverige v.40 -> v.43
tror jag ska vara på två olika ställen iaf. Och denna gången ska jag lyckas med praktiken, fan ta mig annars!

måste bara visa er denna -> för er som har dålig humor som mig.


Puss :*



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback