12 september

Idag har jag hjälp pappa att slänga saker på tippen, sen efter lämnade vi min bror hemma och så körde jag och pappa en sväng.
Innan vi körde på "riktigt" så ville jag testa att köra med mina kängor på "våran" parkering. (Där jag började köra innan jag började köra i trafiken)
Sen körde vi till anneberg, vidare mot hällingsjö, från hällingsjö mot rävlanda -> bollebygd och sen hem på motorvägen som får mellan borås till göteborg. När jag kom in till göteborg körde jag vidare till tingsstads tunneln, när jag var där skulle jag byta två filer mot höger och fick en ambulans bakom mig :S SKIIIT! Men som tur var så skulle han av avfarten innan (mot karlstad/partihallarna) Puhh!
Hjärtat dunkade i 250 s/minut känndes de som.
Efter de körde vi götatunneln hem igen.
Tid: ca 1 ½ timma tog hela övningskörnings resan.
De var en bra runda vi gjorde, körde nästan på alla olika sorters vägar.




Puss :*




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback