16 maj

Nu är jag hemma ifrån Tyskland.
Jag hann inte blogga dan innan jag skulle åka, men iaf.

Torsdag:
Resan ner gick bra, jag körde hemmifrån till Falkenberg. Jag skulle ha kört till Helsingborg men mamma fick panik xD Men enligt pappa var de en av dom bästa gångerna som jag har kört. I Helsingborg tog vi båten över till Helsingør, ca 20 mil i Danmark till Rødby tog vi båten över till Puttgarden, efter de tog de ca en timme i bilen så var vi framma i Lübeck. JAG ÄLSKAR DEN STADEN! Samma kväll som vi kom så gick vi ut och åt på resturang. Drack gott vin och åt nån god fisk.

Fredagen:
Åt vi en god frukost sen gick vi ut och SHOPPADE ;D Jag köpte mest av alla i familjen.
De blev, två par skor, en klänning, två sommar jackor, två par bh'n, två st linnen och en perfym. Jag köpte säkert nått mer som jag inte kom ihåg.

Lördag:
Skulle vi åkt till nått pappa vill se på som var historiskt från andra världskriget. men det var en 'liten' resa på typ 40 mil dit. Så vi åkte halv vägs och under resan så började de ÖS regna, då bestämmde vi oss för att äta lunch i nån liten söt öst stad. Man kan säga att vi åkte massa bil den här dagen.

Söndag:
Idag gick vi upp vid halv åtta, ducha och klädde på oss sen bar det ner till frukosten. Efter frukosten så packade vi bilen och så åkte vi och handlade all dricka (öl,vin,cider,sprit) och godis. =) Det blev en del. Sen bar det av hemmåt. När vi kom till Danmark så somnade jag ... som vanligt. Vaknade igen vid båten i helsingør -> Helsingborg, sen deckade jag igen.


Puss :*




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback