8 juni

Puuh vilken dag!
Att åka med Simone på små vägarna var inte kul :P Hon körde 80 km/h på vägar där det bara får plats en bil och slingriga som fan med dålig sikt. Men jag övdelevde. HAHA!
Sen har vi städat hela stallet, alla väggar, dörrar, sadelkamaren, spolspiltan och loftet.
Så nu är de jätte fint och väggarna är vita och röda igen. ;P
Vid två tiden när dom flesta hade stuckit så hade jag, Amanda, Linnea och Ida godis paus och därefter rök paus. De var skit kul, man skulle kunna tro att vi var höga när vi as garvade och snackade. xD

Grattis till Felicia SW som tog sitt efterlängtade körkort idag =) <3 http://esswe.blogg.se/

Pappa kom vid 5 och hämtade mig på skolan så jag fick med mig all skit. Och de var jag som körde hem ^^ 3 ½ vecka sen jag körde sist, men de gick bra. Körde ifårn skolan (anneberg) till Majorna och sen hem. Becca är duktig.

Nu är Rasmus hemma hos mig och jag har fått en bukett rosor och ett halsband i födelsedags presset <3
Love, love, love!

Men nu ska jag vara lite social med familjen.
Puss :*




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback