7 juni

Nu är det måndag igen.
I morse så försov jag mig, mamma ringde kl. 08.35 och frågade när jag började skolan ..
Så det var bara att skynda sig upp och klä på sig, äta snabb frukost, borsta tänderna och gå till bussen som gick 09.03. Jag hann!Hade planerat med SW att åka 09.47 tåget. Så allt gick som planerat iaf, förutom att jag inte hann att hämta ut antibiotikan innan skolan, men jag åkte och hämtade dom efter ist ;)
Vi hade en liten lektion på typ 20 minuter där vi fick info om project arbetet vi ska ha i 3an. Så nu är det bara att fundera ut på vad man ska arbeta med.

Mina idéer är:
Nått foto arbete inriktning häst(ar)
Skriva en uppsatts om travet - som jag har mycket emot.
Skriva en uppsatts om slaveriet inom ridsporten.

Men min önske porject arbete är att köpa en d-ponny och rida in eller utbilda. Allt handlar om pengar.
Nu ska jag göra lite annnat än att sitta här och ruttna ;p 
Puss :*

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback