29 juni

Jaha nu är denna månaden snart slut, tiden går så jävla fort bara!
Förra veckan beställde pappa och mamma en resa till grekland. Dom åker den 12 augusti och kommer hem den 19 igen. Funderar på att inte jobba då utan att jag jobbar min sista dag den 7 augusti, så jag kan få några veckor ledigt innan skolan börjar. För sist gång jag jobbade hela sommaren och en bit in på hösten så var jag så JÄVLA trött när jag började och pallade inte med några läxor eller nått annat.

Idag har det varit skit varm att jobba, fiskvagnen har varit som en jävla bastu. Plus att de har varit jätte seg dag då de nästan inte har varit några kunder alls.
Men dan började med att vi fick all fisken från hamnen 20 minuter innan vi skulle öppna, så vi (jag och min kollega Håkan) stod hela förmiddan med att plocka upp allt i disken och fylla på alla sallader osv. Blir så trött på att dom inte kan komma LITE tidigare.
Men de har varit en bra dag ändå.
Imon kommer det antagligen bli lika varm antar jag, men de är bara att häda ut.

Saker som jag vill köpa för mina innkänade pengar:

• En ny mobil - ett måste då min nuvarande håller på att lägga av.
• Ett nytt objektiv - om jag får pengar "över".
• Kläder - nästan ett måste, för jag har nästan inga hela kläder kvar.
• Smink ! - Ett måste för att jag älskar smink!
• En ny ridhjälm - för att jag har rammlat av för mycket dom senaste tre åren med den jag har. :p
• Ridkläder - Ett par ridbyxor, KL väst, nån tröja och sockar är väl tanken iaf.

Men nu ska jag gör lite annat innan jag ska gå och lägga mig.
Puss :*



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback