28 juni

Jaa, nu är jag hemma igen, efter en låång weekend på asperö.
Så nu håller jag på med att tvätta och fixa lite hemma för mamma och pappa. Duktig dotter dom har ;p
Midsommar blev as kul och lyckad, och de tror jag dom flesta tycker också. ^^ Rasmus kom och hämtade mig med båten på saltholmen halv 12 i fredas eftersom att jag försov mig xD Sen var det ut snabbt och äta sill lunch med familjen Larsson och Micke.'
Efter de så fixade jag iordning mig hemma hos rasmus föräldrar för att han inte skulle få se klänningen för än midsommartåget.
Pappa och bror kom ut vid 3-4 tiden och var med en stund igentligen skulle mamma också ha kommit med ut men hon fick en allergiskreaktion av jordgubbar :( Hon blir bara mer och mer allergisk mot saker. Så hon låg hemma och hade jätte ont i magen.
Vi festade på bra alla vi/dom som kom. Rasmus vän Mats var Dj nere i korshamn där han spelade från 21 - 02, sen fortsatte vi i stugan till 4- halv 5 nånting på morgonen.
Jag fick träffa många nya och trevliga människor.

Lördag:
Sov jag till halv 4 på eftermiddan och tog det allmänt lugnt fram till 6 då alla hade sammlats nere på kilen för att spela brännboll - mitt lag som var nyktrast förlora med typ 40 poäng. Sen på kvällen var det fest igen, först var vi hos Jim sen stack vi till Ted. Jag hade sån jävla problem med pollen den kvällen så vi stack hem vid 2- halv 3 nån gång. Jag hatar pollenallergi!

Söndag:
Gick upp halv 3 på eftermiddan och tog de lugnt. Jag och Rasmus städade lite och bjöd ner hans föräldrar sen till stugan på kvällen. Grillade korv och bröd och kötade lite. Sen gick vi och la oss vid halv 12.

Så här såg min helg ut på ett ungefär. Nöjd är jag med den !
Men nu ska jag fortsätta röja lite här hemma så hörs vi senare.
Puss :*



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback