16 juni

Tjoo bloggen, det blev inte så mycket bloggande igår eller idag. sorry!
Det har varit fullt upp. Igår fixade vi i stugan och ränsade i trädgårn ifrån alla grenar, för Rasmus och hans pappa hade sågat ner ett träd. Jag skulle igentligen åkt hem på kvällen men jag ville verkligen inte för det var så fint och sköt att vara på Asperö.
Idag har jag shoppat med Jessie ^^ De var jätte trevligt och vi hittade en klänning till mig redan efter en timme.
Och de var REA på nästan alla affärer i stan, me like!
Nej jag tänker inte lägga ut en bild på den nu för att det är en överaskning tills midsommar.
Efter shoppingen gick jag och Jessi och köpte sushi, och satte oss vid kanalen och käkade. ^^

Så idag har det varit en bra dag!
Puss :*



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback