10 juni

Idag har jag haft ångest och panik hela dan, då jag måste göra en sak som inte är så kul.
Så idag mår jag inte speciellt bra. och därför vet jag inte vad jag ska skriva.

Igår var jag, familjen och Rasmus på Götas bar och kök, vi hade jätte trevligt och mysigt.
Jag åt vitlöks bröd till förätt, en god barn pizza med mozarella, tomat, champinjoner, paprika och oxfilé till varmrätt och italensk glass med chokladmos till efterrätt. Det var jätte gott. Och nu tänker ni .. "hmm, pizza till varmrätt?" Men den var inte så stor och inte flottig för huvvetaget så de gick bra.
Jag skulle tagit ett foto igår på hur jag smikade mig igår. älskade den!
Men jag får göra de nästa gång då jag lär göra om den fast lite bättre. Plus att jag måste lära mig hur jag sätter på lös ögonfransar, För det hade blivit mycket bättre då.
Men nu ska jag laga mat till mig och min bror innan mamma och pappa kommer hem med fika. För att min bror och jag har slutat skolan nu. (vi gör det typ varje gång när vi slutar skolan för sommar lov) - Tradition!

Puss :*




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback