30 juli

Har jobbat världens tråkigaste fredag på länge.
I morse kännde jag bara att jag ville dra täcket över huvudet och somna om, mest för jag max har sovit 5 timmar i natt men också för att de ÖS regnade. Och de har de verkligen gjort hela dan!
Jag har aldrig sett så mycket regn på samma gång som idag. :O Men sen har de varit en jätte seg dag på jobbet.
Jag har längtat efter min säng hela dan.

Men imon är det iaf min sista jobb dag innan skolan börjar. Men sen när skolan sätter igång så kommer jag att börja jobba igen. (om jag nu får de vill säga)

Igår så mådde jag inte speciellt bra, hade så jävla mycket tankar och ångest vilket ledde till att jag somnade skit sent och att det inte blev många timmars sömn.

Men nu ska jag gå och lägga mig, så kanske vi hörs imon.
Puss :*



regn




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback