28 juli

Igår fick jag min lön, så nu känner jag mig lite rik ;)
Frågan är bara vad jag ska slösa pengarna på? Vad är det jag riktigt behöver och vad vill jag bara HA?!
Ska skriva en lista på papper först innan jag lägger ut den på bloggen.
Jag har redan betalt räkningar så nu behöver jag inte tänka mer på de iaf.

Men men till verkligheten nu en stund.
Idag har jag varit på Galterö och badat och solat med mamma, pappa och Rasmus.
De var rätt kallt i vattnet idag, runt 19° bara kan jag tro. Så jag badade/doppade mig bara en gång.
Resten av timmarna solade jag så nu har jag brännt mig lite på armarna och axlarna. Gött!

Imon är det jobb som står på shemat. Detta blir min sista vecka innan skolan börjar sen ska jag snacka med dom och se ifa jag kan få jobba lördagar under hösten -> våren och även under loven. För de är alltid skönt med lite extra pengar under skolan så man kan vara med på saker och ting. (som; fika, bio, fest kvällar, shoppa osv.) 

Men nu mina kära vänner ska jag lägga mig och läsa en stund innan jag ska sova.
Puss :*



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback