26 juli

I lördags kom lilla syster Ida hem till mig <3
De var jätte kul att få träffa henne igen. De var så jävla länge sen.
Så skönt att ligga och snacka med henne igen på kvällen när hon sov hos mig. Har saknat de som fan!
Igår så ös regnade de ute så vi åkte till torget och fönster shoppa och fikade på E House. Efter de så gick vi hem och kollade på film.

Och nu är jag på asperö igen. Idag har vi solat och badat med Jessi och hennes kära mor vid östra.*
Imon kanske jag och Rasmus ska ner till kvistervik och ta simbojar märket. För de var rosa i år :P me like!
Men allt beror ju på väder som vanligt, annars vill jag in till stan en stund och shoppa lite. Får en del av min lön imon! ^^ *happy face*

Sessan fyller 2 år idag <3

Men nu ska jag vara social med pojkvän.
Puss :*



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback