15 juli - Tankar

Har haft en helvetes natt igen, kunde inte somna för att de var så jävla varmt och alla dessa tankar kring framtiden.
Nu har jag bara ett år kvar på gymnasiet och vad ska jag göra efter? De är de som är mitt största problem.
Funderar på att gå en make up utbildning, eller ska jag hålla mig kvar på att jobba med hästar?
För då vill jag gå unghäst utbildningen som är på två år. Sen vill jag bli C-tränare i hoppning och dressyr men då måste jag har tävlat själv upp till medelsvår i dom båda grenarna. (130 hopp och Medelsvår B:1 dressyr (?)
Eller ska jag hitta nått helt annat än de jag har tänkt på innan? Nånting som passar mig och min trasiga kropp.
Kanske man ska sattsa på nånting inom foto som också är en av mina största intressen?

Make up, foto eller hästar? = mina tre största intressen!

Aja efter gymnasiet måste jag gå på komvux ett tag för att kunna få ett fullständigt gymnasiebetyg. (2500 p)
Så jag hoppas att jag åtminstånde har två år att tänka innan jag väljer.

Men nu är jag hungrig.
Puss :*



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback