23 jan

Guu va tiden går fort, i onsdags hade jag och min pojkvän ett halv år. :D
Jag har inte kunnat skriva för äns nu denna veckan pga stalltjänst i skolan. Vilket innebär att jag åker hemifrån kl 6 på morgonen och kommer hem mellan 7 och 9 på kvällen. Så man är rätt trött efter en sån vecka i skolan.
Imon ska jag till stallet och rida Kam (en häst som jag har fått låna/ha i skolan av Ida). Jag hoppas jag kan göra lite bom träning och vanlig markarbete. Igår var han jätte jobbig att rida, han gick på tåna hela tiden och ville inte slappna av för 5 öre. Men men sånna dagar kommer jag väl få känna på mer, nu när jag ska ha honom ;P
I torsdags läste jag ut första Twlight boken, är inne på den andra nu. (new moon) Faaan vad jag älskar dom, väldigt bra översatta och man bara sugs in i boken som man befinner sig i an annan värld. <3





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback