11 jan

Idag känner jag mig glad och possetiv trotts att skolan har försört min dag, men jag tror mer på att jag är över trött med tanke på att jag har sovit jätte dåligt.
Började skolan idag och åker dit i vanlig tid när jag och några klassamrater sitter på bussen från kungsbacka till skolan, Får en av dom ett sms där det står "Vi har inga lektioner idag". Då blir man rätt trött att dom inte kunde ha sagt de tidigare.
Men vi åker till skolan iaf för att hämta böcker. När jag väl kom på bussen som åker tillbaka till kungsbacka, DÅ kommer matte läran :@ Men jag skiter i de och åkte hem. Var hemma vid 11 tiden.
Nu tar jag det bara lugnt innan jag ska sätta mig med företags ekonmi innlämningen.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback