8 februari

Åååh! Jag är rätt pigg och glad idag, konstigt nog med tanke på att jag har stalltjänst. Men jag är taggad på ridningen nu. Kamery gör värkligen min dag, han är så himla goooo!
Imon är det dressyr träning. Hoppas vi gör något kul och nyttigt.
På onsdag har jag inga lektioner men jag har stalltjänst hela dan, så jag tänkt änga så mycket tid jag kan i stallet och till Kam. Ska passa på och smörja utrustningen och så tänkte jag hoppa honom lite grann inför hoppningen på torsdag. Ska lära mig hoppa honom ordäntligt (stav fel) HAHA! Och förbereda oss till hoppningen för Annelie. Så att det kan gå bättre denna gången innan lovet.
Känner att jag inte har nån mer lust att sitta framför daton nu, för min BOK skriker på mig. "LÄS MIG BECCA!"

Men jag hoppas och vill skriva mer imon - om jag hinner.
Puss :*



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback