7 februari

Idag har jag inte gjort allt för mycket, hjälpt morfar och flytta, annars inte allt för mkt. Vi även hade morfar och hans flickvän här på midda för en liten stund sedan.
Just nu sitter jag och käkar godis och väntar på att filmen på tv3 ska börja - SPIDER MAN 3
Min kropp har ju som sagt pajat efter festanet i fredags. Så jag tror att jag har sträckt högra lår muskeln x( och träningsvärk i vänstra. Så nu har jag bestämmt mig för att dra ner på dansantet på fester. Haha!

Jag är jätte sugen på att flytta hemifrån. Hittat jätte fina 2:or i stan, men dom kostar ju där efter. Allt ifrån 1.5 miljoner - 3 miljoner :( BAJS!
Nästa vecka är de dax att packa inför den LÅNGA resan till Ö-vik och Pojkvän <3 De ska bli jätte kul och få träffa honom igen, saknar värkligen att få krama om någon om nätterna.
Men nu saknar min bok mig. kanske skriver igen lite senare.

PUSS :*



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback