23 februari

Är pepp inför skolan imon. Vill vara i stallet och rida igen. Hoppas inte fröken anna får damp på mig imon för vi har prov i svenska och jag har inte hunnit plugga och jag har inte fått dom rätta papprena inför provet, Blää på det!
Idag har jag tagit det lugnt, hjälpt pappa och handla och varit ute med sessan. Är skit seg efter resan från sthlm.
Jag har läst ut alla twilight böckerna, så nu har jag inget att läsa längre :( Ge mig tipps! Eller ska man vara en sån NÖRD att läsa om dom ;p?

Betyg på böckerna:

Twilight - Om jag kunde drömma           4.5/5
New moon - När jag hör din röst             4/5
Eclipse - Ljudet av ditt hjärta                  5/5
Breaking down - Så länge vi båda andas  5/5


Nu är de dax att lägga sig. Kanske se en film (?)
Puss :*



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback