1 Februari

Weei! Idag är jag glad, för att komma tillbaka till skolan (vardagen) och att båda hästara jag red idag skötte sig jätte bra. Åååh Dom var så duktiga.
Jag red först Donelli och sen Kamery.
Donelli gick som en klocka så fort vi hade värmt upp. De blev massa dressyr träning för båda två. för att mjuka upp dom att böja igenom dom lite innan dressyren imon.
(Donelli aka Dublin - var min skolhäst innan jag fick låna Kamery av Ida. Så han rider jag inte jätte mycket längre.)
Kamery - kännde jag igenom rätt mycket för att hitta några nya "knappar" och för att jag inte har ridit honom på 8 dagar.

Just nu dricker jag te och försöker slappna av innan jag ska läsa igenom religonen lite snabbt för att senare läsa twilight <3

Så här ser min vecka ut.
v.5
Tisdag
- Dressyr träning,shoppa och plugga
Onsdag - Har bara en lektion (gympa) Men jag kommer skita i den. Rida, (shoppa), Plugga
Torsdag - Hoppträning - hem och plugga
Fredag - Prov i religon - Rida - FESTA!
Lördag - VILA! och plugga naturkunskap
Söndag - Rida - hem och plugga



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback