24 april

Imorse vaknade jag av att det var hundrafemtielfte världskriget hemma, mamma och pappa bråkade med Tobbe. världskriget har typ varat ända fram till middan. :'(
Jag och pappa stack och handlade mat och jag fick köra :D Körde till Willys i mölndal, parkera och allt! Körde där ifårn till djuraffären i sisjön och handlade pellets och spån till Sessan, och sen hem. Parkera i garaget för andra gången .. de blev en perfekt parkering igen! Körningen är en av dom få sakerna som går framåt just nu i mitt liv.
Fuck everything else!
Imon bär det av till stallet, till min älskade häst. Donelli!
Men jag ska rida Mimmis häst också imon, Andy! De är den dam med krut i, Hahaha!
Hoppas vädret håller i sig och att det inte blåser för mycket, för då hade jag tänkt att rida på galoppbanan med båda två och kanske lite i padocken. Annars blir det tyvärr manegen. blää på den!

Igår hade jag nationella prov i svenska. och de känndes sådär.
Man fick välja mellan åtta olika uppgifter att skriva om, först så valde jag att skriva en recesion på en kärleks/förhållande film. Jag valde självklart att skriva om Twilight. Men jag kännde efter en stund att jag inte kom framåt. Då valde jag ett annat alternativ, att skriva en artikel om "tvångs äktenskap". Men de blev typ en debattartikel ist för att man hade inte så mycket info. och jag vill ju inte få IG.
Till slut blev det en DEBATT artikel om äktenskap och skilsmässor. Den blev lite bättre då jag älskar att skriva vad jag tycker i ett ämne.


Becca kl 18.00 24 april 2010.


Puss :*




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback