18 april

Idag har jag fått gjort en jävla massa :D som ..
Fixat båda burarna - Mias och Sessans
Städat mitt rum
Tvättat moppen
Fotat allt som ska säljas, mest häst saker och moppen
Och övningskört, de gick skit bra! Parkera i garaget för första gången och de blev perfekt! =)
Jag har även kollat på World cap finalen i hästhoppning, och Marcus Ehning vann med Plot Blue <3
Båda dom två är mina favoriter. Jag avundas värkligen av marcus ridning, så lugnt och stabilt hela tiden, inga stora rörelser eller nått annant. De ser ut som han sitter och "åker" med bara. De är så de ska se ut, De är bra ridning!
Ludger Beerbaum och Pius schwizer kom delad tvåa och på fjärdeplats kom Luciana Diniz som red en av mina favorit hingstar Winningmood (e. Darco eu. Cassini I)


Marcus Ehning och Plot Blue

Fick reda på imorse att min älskade Dublin har feber, så jag ska åka till skolan imon och kolla till honom, borsta och ta hand om min sjukling <3 :'( Han måste bli bra!

Puss :*




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback