230911

Som ni kanske har märkt har jag ändrat designen lite, men den är inte helt klar än.
Idag har jag haft massa matte på shemat i skolan. Egentligen har jag bara matte mellan 10.15 - 12.00 med en rast på 10 - 15 minuter klockan 11. Men för att jag fick IG på förra provet så bestämmde jag tid med min lärare 09.30 så han kunde hjälpa mig med det jag inte fattade.
Nu ska jag snart åka och storhandla med lillebror för mina föräldrar som olyckligt vis har fått min förkyldning och feber (Y) Så snäll jag är!
Igår hade jag fullt upp och fick göra alla ärenden för pappa och mamma.
Handla
Kolla till båten
Kolla till mormors grav
Vattna hos morfar
Vattna hos morfars flickvän
De tog 2 - 2½ timma. Jag som skulle ha pluggat men det blev inte så.
västra kyrkogården en fin höstdag!


Mormor <3





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback